- Učitel: Jaroslav Dostál
 
Moodle - Střední průmyslová škola Třebíč
Přeskočit: dostupné kurzy
Dostupné kurzy
Programování PLC
- Učitel: Jaroslav Dostál
 
- Učitel: Jaroslav Dostál
 
opakování učiva třetího ročníku RSY a AUT
- Učitel: Jaroslav Dostál
 
Online výuka RSY, ROB
- Učitel: Jaroslav Dostál
 
- Učitel: Lenka Nechvátalová
 
Návody a zadání pro laboratorní práce z fyziky na SPŠ Třebíč.
Klíč pro vstup je "host".
- Učitel: Andrea Odehnalová
 
Samostudium a domácí úkoly ENE 3
- Učitel: Pavla Baštová
 
Materiály k procvičování i samostudiu
- Učitel: Alena Cahová
 
Učebnice, weby, elearning
Klíč pro vstup: student
- Učitel: Alena Cahová
 
- Učitel: Jiří Man
 
- Učitel: Jiří Man
 
- Učitel: Jiří Man
 
- Učitel: Jiří Man
 
- Učitel: Jiří Man
 

- Učitel: Jiří Nováček
 

- Učitel: Jiří Nováček
 

- Učitel: Jiří Nováček
 

- Učitel: Jiří Nováček
 

V tomto kurzu se naučíte Google Workspace (vybrané aplikace),  základy o SW inženýrství, vizualizaci, grafice a dalších tématech týkajících se IT.

V tomto kurzu se seznámíš s:
- Bezpečný pohyb v kybernetickém prostředí
 - Bezpečné užívání sociálních sítí
 - se základní legislativy týkající se KB
 - znalost rizik a hrozeb v KP
 - Eliminace hrozeb
 - Důvody nasazení diagnostických nástrojů pro diagnostiku OS, HW a počítačové sítě.
 - Legislativní rámec a orgány činné v KP a KB (2)
 - Zákon o kybernetické bezpečnosti a směrnice NIS
 - Vyhláška o kybernetické bezpečnosti
 - Další důležité vyhlášky a nařízení
 - Oragnizace kybernetické bezpečnosti v ČR (zajištění KB dle příslušných zákonů a vyhlášek, národní autority a organizace činné v KB) Orgány veřejné a státní správy činné v souvislosti s KP a KB (2)
 - Bezpečnost informací (základní atributy a pojmy)  Organizace kybernetické bezpečnosti v ČR (zajištění KB dle příslušných zákonů a vyhlášek, národní autority a organizace činné v KB) GPDR a ePrivacy (2)  General Data Protection Regulation (subjekty v GDPR, osobní údaje, subjekty procesu, sankce)  Principy GDPR (zákonnost, omezení účelem, minimalizace údajů a další)  ePrivacy (doplnění GDPR, subjekty shromažďující data, služby shromažďující data a metadata) Atributy bezpečnosti dat, identity (2)  Jednotlivé atributy bezpečnosti dat (důvěrnost, dostupnost, integrita) Digitální stopa jednotlivce i organizace (2)  Rozdělení digitálních stop (aktivní, pasivní) a možnosti jejich zeužití.  Možnosti kontroly a správa digitálních stop.  Redukce digitálních stop. (použití více přihlašovacích jmen a e-mailů, anonymizéry, VPN, technologie Tor) Konkrétní rizika (6)  Konkrétní rizika (malware a jeho klasifikace, sociální inženýrství a phishing, příklady)  Důvody a motivy hackerských útoků a jejich dopady.  Typy hackerů (white hat, black hat, grey hat) Šifrování dat (6)  Kryptografický cyklus a substituční šifry (Caesarova, monoalfabetická, Atbaš, Vigenerova, Play-fair)  Princip symetrického šifrování  Šifrování dat v OS Windows (Nástroj cipher, EFS, Bitlocker Drive Encryption)  Šifrování dat pomocí SW třetí strany (AxCrypt) Hashování (4)  Princip, vlastnosti, využití  Hashovací funkce (MD5, SHA1, SHA-256, SHA-512)  Útoky na hash (Rainbow tables, Brute-force attack, slovníkový útok)  Kryptografická sůl a její význam  Využití PHP funkcí pro hashování dat u webových aplikací (crypt, password hash, password verify)  Problematika LM hash Cisco NDG Linux Unhatched (12) Zranitelnost v KP. Odhalování a eliminace rizik spojených se síťovou infrastrukturou (8)  Zranitelnosti v kybernetickém prostředí (routery, servery, webové aplikace, fyzické zabezpečení, zranitelná místa v inf. systému)  Zabezpečení webových aplikací proti nejběžnějším zranitelnostem (Cross-site scripting, SQL injection)  Hodnocení zabezpečení počítačových zařízení, systémů nebo aplikací (penetrační testování)  Práce s linuxovou distribucí Kali a jejími vybranými nástroji pro cracking, skenování portů a webů v prostředí VirtualBox Capture the flag (2)  Využití kybernetických her se scénáři pro edukaci a využití získaných poznatků. Řízení KB (4)  Stanovení bezpečnostních politik a řízení fyzického přístupu  Řízení bezpečnosti na úrovni software (antivirová ochrana, ochrana mobilních zařízení, sandboxy, firewall)  Autentizace a autorizace  Pentesting, honeypot Zabezpečení OS Windows (4)  Firewall (paketová filtrace, aplikační proxy, vyjímky a pravidla, tvorba vlastních pravidel).  Antivir v OS Windows (Windows Defender). Antiviry (2)  Princip činnosti antivirového SW.  Možnosti antivirového SW (jednotlivé moduly pro nastavení zabezpečení)  Porovnání antivirového SW a typy licencí dle nasazení. Diagnostické nástroje operačního systému Windows (6) Diagnostické nástroje operačního systému a hardware integrované do OS Windows:  Diagnostika paměti  Checkdisk  Sledování výkonu a prostředků  Diagnostiky v BIOSu  Ping  Traceroute  Diagnostika připojení k síti  jin
 
- Učitel: Aleš Hink
 

V tomto kurzu se budeme učit:
- Úvod do studia
 - Diagnostické nástroje počítačové sítě
 - Práce s vybraným diagnostickým nástrojem počítačové sítě
 - Sledování zatížení sítě
 - Kybernetická kriminalita
 - Odposlouchávání datové komunikace
 - Sociální sítě
 - Kyberstalking, kyberšikana, kybergrooming
 - Hackerské metody a instrumenty
 - Capture the flag
 - Začlenění KB do denní praxe
 - Šifrování dat
 - Přehled KB v oblasti financí a telekomunikací
 - Cisco Security řešení
 - Zabezpečení OS Linux
 - Obrana proti globálním hrozbám
 - Bezpečnost IoT
 - Hardwarový a softwarový audit sítě
 - Zabezpečení bezdrátových sítí
 - Opakování
 
- Učitel: Aleš Hink
 

V tomto kurzu se seznámíte s:
- historii Internetu, jaké služby jsou v internetu používány, seznámíte se s architekturou klient server, s používání vyhledávačů.
 - Dále budete seznámeni s historií HTML, s HTML editory, (WYSIWIG). Naučíte se základy formátování obsahu pomocí HTML a strukturou webové stránky.
 - V další kapitole budete seznámeni se základy kaskádových stylů (umístěním, strukturou pravidel, hodnot a vlastností), s formátováním obsahu za využití kaskádových stytů CSS.
 - V kapitole XML se seznámíte s tvorbou XML, k čemu lze XML použít.
 - Následující kapitola prozradí rozdíl mezi skriptováním na straně serveru a na straně klienta.
 - A dále se naučíte, jak lze skriptovat na straně klienta za využití JavaScriptu.
 
- Učitel: Aleš Hink
 

V tomto kurzu se seznámíš s:
- Tvorbou strukturovaného textového dokumentu
 - Prací s daty v tabulkovém procesoru
 - Makry
 - Se základy databázových systémů
 - Algoritmizací
 - Tvorbou webových stránek
 - Využití internetu k vyhledávání informací
 

V tomto kurzu se budeme učit:
- Úvod do studia
 - Diagnostické nástroje počítačové sítě
 - Práce s vybraným diagnostickým nástrojem počítačové sítě
 - Sledování zatížení sítě
 - Kybernetická kriminalita
 - Odposlouchávání datové komunikace
 - Sociální sítě
 - Kyberstalking, kyberšikana, kybergrooming
 - Hackerské metody a instrumenty
 - Capture the flag
 - Začlenění KB do denní praxe
 - Šifrování dat
 - Přehled KB v oblasti financí a telekomunikací
 - Cisco Security řešení
 - Zabezpečení OS Linux
 - Obrana proti globálním hrozbám
 - Bezpečnost IoT
 - Hardwarový a softwarový audit sítě
 - Zabezpečení bezdrátových sítí
 - Opakování
 
- Učitel: Aleš Hink
 

V tomto kurzu se seznámíš s:
- Bezpečný pohyb v kybernetickém prostředí
 - Bezpečné užívání sociálních sítí
 - se základní legislativy týkající se KB
 - znalost rizik a hrozeb v KP
 - Eliminace hrozeb
 - Důvody nasazení diagnostických nástrojů pro diagnostiku OS, HW a počítačové sítě.
 - Legislativní rámec a orgány činné v KP a KB (2)
 - Zákon o kybernetické bezpečnosti a směrnice NIS
 - Vyhláška o kybernetické bezpečnosti
 - Další důležité vyhlášky a nařízení
 - Oragnizace kybernetické bezpečnosti v ČR (zajištění KB dle příslušných zákonů a vyhlášek, národní autority a organizace činné v KB) Orgány veřejné a státní správy činné v souvislosti s KP a KB (2)
 - Bezpečnost informací (základní atributy a pojmy)  Organizace kybernetické bezpečnosti v ČR (zajištění KB dle příslušných zákonů a vyhlášek, národní autority a organizace činné v KB) GPDR a ePrivacy (2)  General Data Protection Regulation (subjekty v GDPR, osobní údaje, subjekty procesu, sankce)  Principy GDPR (zákonnost, omezení účelem, minimalizace údajů a další)  ePrivacy (doplnění GDPR, subjekty shromažďující data, služby shromažďující data a metadata) Atributy bezpečnosti dat, identity (2)  Jednotlivé atributy bezpečnosti dat (důvěrnost, dostupnost, integrita) Digitální stopa jednotlivce i organizace (2)  Rozdělení digitálních stop (aktivní, pasivní) a možnosti jejich zeužití.  Možnosti kontroly a správa digitálních stop.  Redukce digitálních stop. (použití více přihlašovacích jmen a e-mailů, anonymizéry, VPN, technologie Tor) Konkrétní rizika (6)  Konkrétní rizika (malware a jeho klasifikace, sociální inženýrství a phishing, příklady)  Důvody a motivy hackerských útoků a jejich dopady.  Typy hackerů (white hat, black hat, grey hat) Šifrování dat (6)  Kryptografický cyklus a substituční šifry (Caesarova, monoalfabetická, Atbaš, Vigenerova, Play-fair)  Princip symetrického šifrování  Šifrování dat v OS Windows (Nástroj cipher, EFS, Bitlocker Drive Encryption)  Šifrování dat pomocí SW třetí strany (AxCrypt) Hashování (4)  Princip, vlastnosti, využití  Hashovací funkce (MD5, SHA1, SHA-256, SHA-512)  Útoky na hash (Rainbow tables, Brute-force attack, slovníkový útok)  Kryptografická sůl a její význam  Využití PHP funkcí pro hashování dat u webových aplikací (crypt, password hash, password verify)  Problematika LM hash Cisco NDG Linux Unhatched (12) Zranitelnost v KP. Odhalování a eliminace rizik spojených se síťovou infrastrukturou (8)  Zranitelnosti v kybernetickém prostředí (routery, servery, webové aplikace, fyzické zabezpečení, zranitelná místa v inf. systému)  Zabezpečení webových aplikací proti nejběžnějším zranitelnostem (Cross-site scripting, SQL injection)  Hodnocení zabezpečení počítačových zařízení, systémů nebo aplikací (penetrační testování)  Práce s linuxovou distribucí Kali a jejími vybranými nástroji pro cracking, skenování portů a webů v prostředí VirtualBox Capture the flag (2)  Využití kybernetických her se scénáři pro edukaci a využití získaných poznatků. Řízení KB (4)  Stanovení bezpečnostních politik a řízení fyzického přístupu  Řízení bezpečnosti na úrovni software (antivirová ochrana, ochrana mobilních zařízení, sandboxy, firewall)  Autentizace a autorizace  Pentesting, honeypot Zabezpečení OS Windows (4)  Firewall (paketová filtrace, aplikační proxy, vyjímky a pravidla, tvorba vlastních pravidel).  Antivir v OS Windows (Windows Defender). Antiviry (2)  Princip činnosti antivirového SW.  Možnosti antivirového SW (jednotlivé moduly pro nastavení zabezpečení)  Porovnání antivirového SW a typy licencí dle nasazení. Diagnostické nástroje operačního systému Windows (6) Diagnostické nástroje operačního systému a hardware integrované do OS Windows:  Diagnostika paměti  Checkdisk  Sledování výkonu a prostředků  Diagnostiky v BIOSu  Ping  Traceroute  Diagnostika připojení k síti  jin
 
- Učitel: Aleš Hink
 - Učitel: Drahomír Škárka
 

V tomto kurzu se seznámíš s:
- Tvorbou strukturovaného textového dokumentu
 - Prací s daty v tabulkovém procesoru
 - Makry
 - Se základy databázových systémů
 - Algoritmizací
 - Tvorbou webových stránek
 - Využití internetu k vyhledávání informací
 
- Učitel: Aleš Hink
 

V tomto kurzu se seznámíš s:
- Bezpečný pohyb v kybernetickém prostředí
 - Bezpečné užívání sociálních sítí
 - se základní legislativy týkající se KB
 - znalost rizik a hrozeb v KP
 - Eliminace hrozeb
 - Důvody nasazení diagnostických nástrojů pro diagnostiku OS, HW a počítačové sítě.
 - Legislativní rámec a orgány činné v KP a KB (2)
 - Zákon o kybernetické bezpečnosti a směrnice NIS
 - Vyhláška o kybernetické bezpečnosti
 - Další důležité vyhlášky a nařízení
 - Oragnizace kybernetické bezpečnosti v ČR (zajištění KB dle příslušných zákonů a vyhlášek, národní autority a organizace činné v KB) Orgány veřejné a státní správy činné v souvislosti s KP a KB (2)
 - Bezpečnost informací (základní atributy a pojmy)  Organizace kybernetické bezpečnosti v ČR (zajištění KB dle příslušných zákonů a vyhlášek, národní autority a organizace činné v KB) GPDR a ePrivacy (2)  General Data Protection Regulation (subjekty v GDPR, osobní údaje, subjekty procesu, sankce)  Principy GDPR (zákonnost, omezení účelem, minimalizace údajů a další)  ePrivacy (doplnění GDPR, subjekty shromažďující data, služby shromažďující data a metadata) Atributy bezpečnosti dat, identity (2)  Jednotlivé atributy bezpečnosti dat (důvěrnost, dostupnost, integrita) Digitální stopa jednotlivce i organizace (2)  Rozdělení digitálních stop (aktivní, pasivní) a možnosti jejich zeužití.  Možnosti kontroly a správa digitálních stop.  Redukce digitálních stop. (použití více přihlašovacích jmen a e-mailů, anonymizéry, VPN, technologie Tor) Konkrétní rizika (6)  Konkrétní rizika (malware a jeho klasifikace, sociální inženýrství a phishing, příklady)  Důvody a motivy hackerských útoků a jejich dopady.  Typy hackerů (white hat, black hat, grey hat) Šifrování dat (6)  Kryptografický cyklus a substituční šifry (Caesarova, monoalfabetická, Atbaš, Vigenerova, Play-fair)  Princip symetrického šifrování  Šifrování dat v OS Windows (Nástroj cipher, EFS, Bitlocker Drive Encryption)  Šifrování dat pomocí SW třetí strany (AxCrypt) Hashování (4)  Princip, vlastnosti, využití  Hashovací funkce (MD5, SHA1, SHA-256, SHA-512)  Útoky na hash (Rainbow tables, Brute-force attack, slovníkový útok)  Kryptografická sůl a její význam  Využití PHP funkcí pro hashování dat u webových aplikací (crypt, password hash, password verify)  Problematika LM hash Cisco NDG Linux Unhatched (12) Zranitelnost v KP. Odhalování a eliminace rizik spojených se síťovou infrastrukturou (8)  Zranitelnosti v kybernetickém prostředí (routery, servery, webové aplikace, fyzické zabezpečení, zranitelná místa v inf. systému)  Zabezpečení webových aplikací proti nejběžnějším zranitelnostem (Cross-site scripting, SQL injection)  Hodnocení zabezpečení počítačových zařízení, systémů nebo aplikací (penetrační testování)  Práce s linuxovou distribucí Kali a jejími vybranými nástroji pro cracking, skenování portů a webů v prostředí VirtualBox Capture the flag (2)  Využití kybernetických her se scénáři pro edukaci a využití získaných poznatků. Řízení KB (4)  Stanovení bezpečnostních politik a řízení fyzického přístupu  Řízení bezpečnosti na úrovni software (antivirová ochrana, ochrana mobilních zařízení, sandboxy, firewall)  Autentizace a autorizace  Pentesting, honeypot Zabezpečení OS Windows (4)  Firewall (paketová filtrace, aplikační proxy, vyjímky a pravidla, tvorba vlastních pravidel).  Antivir v OS Windows (Windows Defender). Antiviry (2)  Princip činnosti antivirového SW.  Možnosti antivirového SW (jednotlivé moduly pro nastavení zabezpečení)  Porovnání antivirového SW a typy licencí dle nasazení. Diagnostické nástroje operačního systému Windows (6) Diagnostické nástroje operačního systému a hardware integrované do OS Windows:  Diagnostika paměti  Checkdisk  Sledování výkonu a prostředků  Diagnostiky v BIOSu  Ping  Traceroute  Diagnostika připojení k síti  jin
 
- Učitel: Aleš Hink
 

V tomto kurzu se seznámíte s:
- historii Internetu, jaké služby jsou v internetu používány, seznámíte se s architekturou klient server, s používání vyhledávačů.
 - Dále budete seznámeni s historií HTML, s HTML editory, (WYSIWIG). Naučíte se základy formátování obsahu pomocí HTML a strukturou webové stránky.
 - V další kapitole budete seznámeni se základy kaskádových stylů (umístěním, strukturou pravidel, hodnot a vlastností), s formátováním obsahu za využití kaskádových stytů CSS.
 - V kapitole XML se seznámíte s tvorbou XML, k čemu lze XML použít.
 - Následující kapitola prozradí rozdíl mezi skriptováním na straně serveru a na straně klienta.
 - A dále se naučíte, jak lze skriptovat na straně klienta za využití JavaScriptu.
 
- Učitel: Aleš Hink
 

V tomto kurzu se naučíte MS Office (Word, Excel, PowerPoint), něco o SW, HW a OS.

V tomto kurzu se naučíte, jak má vypadat maturitní práce po formální stránce. Dále se naučíte správně citovat použitou literaturu a vytvořit prezentaci vhodnou na obhajobu maturitní práce.
- Učitel: Ondřej Stejskal
 


V tomto kurzu se naučíte, jak má vypadat maturitní práce po formální stránce. Dále se naučíte správně citovat použitou literaturu a vytvořit prezentaci vhodnou na obhajobu maturitní práce.
- Učitel: Natálie Pistovčáková
 

- Učitel: Natálie Pistovčáková
 

V tomto kurzu se naučíte, jak má vypadat maturitní práce po formální stránce. Dále se naučíte správně citovat použitou literaturu a vytvořit prezentaci vhodnou na obhajobu maturitní práce.
- Učitel: Ondřej Stejskal
 

Seznámení se základy fungování operačních systémů:
- Windows Desktop
 - Windows Server
 - Distribuce Linux
 

- Učitel: Ondřej Stejskal
 

Programování 3. a 4. ročník.
- Učitel: Ondřej Stejskal
 

V tomto kurzu se seznámíte s:
- historii Internetu, jaké služby jsou v internetu používány, seznámíte se s architekturou klient server, s používání vyhledávačů.
 - Dále budete seznámeni s historií HTML, s HTML editory, (WYSIWIG). Naučíte se základy formátování obsahu pomocí HTML a strukturou webové stránky.
 - V další kapitole budete seznámeni se základy kaskádových stylů (umístěním, strukturou pravidel, hodnot a vlastností), s formátováním obsahu za využití kaskádových stytů CSS.
 - V kapitole XML se seznámíte s tvorbou XML, k čemu lze XML použít.
 - Následující kapitola prozradí rozdíl mezi skriptováním na straně serveru a na straně klienta.
 - A dále se naučíte, jak lze skriptovat na straně klienta za využití JavaScriptu.
 

V tomto kurzu se naučíte MS Office (Word, Excel, PowerPoint), něco o SW, HW a OS.
- Učitel: Ľubomír Hruškovič
 - Učitel: Ondřej Stejskal
 

V tomto kurzu se naučíte Google Workspace (vybrané aplikace),  základy o SW inženýrství, vizualizaci, grafice a dalších tématech týkajících se IT.
- Učitel: Ľubomír Hruškovič
 - Učitel: Ondřej Stejskal
 

V tomto kurzu se seznámíte s reálnou týmovou spoluprácí při vývoji SW. Získáte základní myšlenky agility a projektového řízení v různých nástrojích a znalost o metodikách vývoje SW. Praktická tvorba projektů zvýší konkurenceschopnost na pracovním trhu.
- Učitel: Ondřej Stejskal
 

Testovací sandbox prostředí pro výukové účely ovládání a správy e-learning systému Moodle.
- Učitel: Lukáš Bruzl
 - Učitel: Štěpán Černý
 - Učitel: Jakub Čiháček
 - Učitel: Matěj Dobrovolný
 - Učitel: Michal Dolský
 - Učitel: Petr Dřevojan
 - Učitel: Tomáš Hrnčář
 - Učitel: Jiří Ištvánek
 - Učitel: Vojtěch Janů
 - Učitel: Matěj Jura
 - Učitel: Filip Jurka
 - Učitel: Štěpán Kalina
 - Učitel: Martin Konvalina
 - Učitel: Adam Kopečný
 - Učitel: Ema Košacká
 - Učitel: Jana Kožnarová
 - Učitel: David Krčál
 - Učitel: Vojtěch Kučera
 - Učitel: Filip Kühtreiber
 - Učitel: Petr Kühtreiber
 - Učitel: Viktor Lacko
 - Učitel: Radek Macků
 - Učitel: David Němec
 - Učitel: Nikolas Palička
 - Učitel: Matěj Schwarz
 - Učitel: Ondřej Stejskal
 

V tomto kurzu se seznámíte s uživatelským využitím aktuálních trendů v oblasti AI, základními principy fungování AI algoritmů a pomocí praktických cvičení si obohatíte kompetence v oblasti IT.
- Učitel: Ondřej Stejskal
 

V tomto kurzu se naučíte MS Office (Word, Excel, PowerPoint), základy algoritmizace, webových stránek a databází.
- Učitel: Ondřej Stejskal
 
- Učitel: Jiří Man
 - Učitel: Ondřej Stejskal
 
- Učitel: Olga Honzíková
 

V tomto kurzu se naučíte Google Workspace (vybrané aplikace),  základy o SW inženýrství, vizualizaci, grafice a dalších tématech týkajících se IT.

V tomto kurzu se seznámíte s reálnou týmovou spoluprácí při vývoji SW. Získáte základní myšlenky agility a projektového řízení v různých nástrojích a znalost o metodikách vývoje SW. Praktická tvorba projektů zvýší konkurenceschopnost na pracovním trhu.

V tomto kurzu se naučíte Google Workspace (vybrané aplikace), základy o SW inženýrství, vizualizaci, grafice a dalších tématech týkajících se IT.
- Učitel: Jakub Chlubna
 - Učitel: Zdeněk Chocenský
 - Učitel: Stanislav Hybášek
 - Učitel: Filip Jahelka
 - Učitel: Tadeáš Kacetl
 - Učitel: Vít Karpíšek
 - Učitel: David Kejnovský
 - Učitel: Daniel Komínek
 - Učitel: Michael Kounický
 - Učitel: Jan Kudrna
 - Učitel: Dominik Nováček
 - Učitel: Patrik Polák
 

V tomto kurzu se naučíte Google Workspace (vybrané aplikace),  základy o SW inženýrství, vizualizaci, grafice a dalších tématech týkajících se IT.

V tomto kurzu se seznámíte s:
- historii Internetu, jaké služby jsou v internetu používány, seznámíte se s architekturou klient server, s používání vyhledávačů.
 - Dále budete seznámeni s historií HTML, s HTML editory, (WYSIWIG). Naučíte se základy formátování obsahu pomocí HTML a strukturou webové stránky.
 - V další kapitole budete seznámeni se základy kaskádových stylů (umístěním, strukturou pravidel, hodnot a vlastností), s formátováním obsahu za využití kaskádových stytů CSS.
 - V kapitole XML se seznámíte s tvorbou XML, k čemu lze XML použít.
 - Následující kapitola prozradí rozdíl mezi skriptováním na straně serveru a na straně klienta.
 - A dále se naučíte, jak lze skriptovat na straně klienta za využití JavaScriptu.
 
- Učitel: Petra Hrbáčková
 
Elektronika - mechanik elektrotechnik 4 ročník
- Učitel: Petra Hrbáčková
 
- Učitel: Jaroslav Dostál
 
- Učitel: Pavel Boček
 - Učitel: Roman Hrdý
 - Učitel: Petr Kaleta
 - Učitel: Leoš Novotný
 - Učitel: Josef Pelán
 - Učitel: Michal Řiháček
 - Učitel: Bohumil Vídenský
 
- Učitel: Petra Hrbáčková
 
- Učitel: Petra Hrbáčková
 
Elektronika - obor energetika 2 ročník
- Učitel: Petra Hrbáčková
 

Kurz elektroniky pro učební obory.
Kurz studijní podpory předmětu základy elektrotechniky
- Učitel: Jan Hána
 
Základy elektrotechniky pro elektrotechnické obory
- Učitel: Jan Hána
 

Hardware počítačů pro obory IT
- Učitel: Jan Hána
 
Předmět automatizace
- materiály pro obory PA a ME
- Učitel: Jaroslav Dostál
 - Učitel: Jan Hána
 

Kurz k předmětu Elektrotechnická dokumentace
- Učitel: Jan Hána
 

Kurz elektroniky
- Učitel: Jan Hána
 

Slovník CZ/EN Elektronika a měření 
- Učitel: Eva Havlátová
 
optika + SA
- Učitel: Eva Havlátová
 
Zadávání a odevzdávání protokolů z EME pro PAU2
Společná úloha 0
úlohy č.1-5
- Učitel: Eva Havlátová
 
Zadávání a odevzdávání protokolů z EME - úlohy č. 1 až 5 Akustika
- Učitel: Eva Havlátová
 
Zadávání a odevzdávání protokolů z EME úlohy č.1-5
- Učitel: Eva Havlátová
 
protokoly, generátory
protokoly
Test pro soutěž
- Učitel: Petra Hrbáčková
 - Učitel: Petr Kaleta
 - Učitel: Pavel Klimeš
 - Učitel: Leoš Novotný
 - Učitel: Michal Řiháček
 
To to je stručný popis kurzu.
- Učitel: Petr Kaleta
 
testové otázky pro soutěž
- Učitel: Petr Kaleta
 
Test
- Učitel: Pavla Hrdličková
 
- Učitel: Petr Kaleta
 
- Učitel: Petr Kaleta
 
Dotazníky pro účastníky praxí ve firmách.

Elektro část předmětu
- Učitel: Martin Loup
 

Elektro část předmětu
- Učitel: Martin Loup
 
- Učitel: Pavel Kovárník
 
- Učitel: Pavel Kovárník
 
- Učitel: František Lustig
 
- testování jakéhokoliv tématu
 
- BLOM: Milan Bloudíček
 
- Učitel: Pavel Kovárník
 - Učitel: František Lustig
 
- Učitel: Milan Bloudíček
 
Obráběč kovů se zaměřením na obsluhu CNC strojů
- Učitel: Milan Bloudíček
 
Energetika - 2.ročník ve školním roce 2023/24
- Učitel: Milan Bloudíček
 
Energetika
4. ročník ve školním roce 2015/16
- Učitel: Milan Bloudíček
 
Součásti strojů a strojní zařízení.
Třída ENE3 - školní rok 2012/13
- Učitel: Milan Bloudíček
 
MSK3 od školního roCE 2023/24
- Učitel: Milan Bloudíček
 
CAD-systémy pro energetiku
- Učitel: Milan Bloudíček
 
pro Technické lyceum
školní rok 2013/14
- Učitel: Milan Bloudíček
 
Strojírenství
školní rok 2022/23
- Učitel: Milan Bloudíček
 
Energetika 3.ročník
školní rok 2013/14
- Učitel: Milan Bloudíček
 
Průmyslová ekologie 3.ročník
školní rok 2012/13
- Učitel: Milan Bloudíček
 
Energetika 1.ročník
školní rok 2021/22
- Učitel: Milan Bloudíček
 
pro obor STR2 ve školním roce 2015/16
- Učitel: Milan Bloudíček
 
Kurz slouží k seznámení s problematikou různých strojních součástí a zařízení. Postupně se zde budou objevovat studijní materiály a podklady do výuky. Také zde budou zveřejňovány úkoly na procvičení a testy pro získání zpětné vazby o zvládnutí učiva.
- Učitel: Milan Bloudíček
 
- Učitel: Pavel Kovárník
 

Kurz SPŠT pro správu ročníkových prací.

Kurz SPŠT pro správu ročníkových prací.
Kurz SPŠT pro správu ročníkových prací.
- Učitel: Miloš Cendelín
 

Kurz SPŠT pro správu ročníkových prací.

Kurz SPŠT pro správu ročníkových prací.

Kurz SPŠT pro správu ročníkových prací.
- Učitel: Matěj Brožek
 - Učitel: Ladislav Havlát
 - Učitel: Kateřina Müller
 - Učitel: Andrea Odehnalová
 - Učitel: Ondřej Stejskal
 

Kurz SPŠT pro správu ročníkových prací.

Kurz SPŠT pro správu ročníkových prací.

Kurz SPŠT pro správu ročníkových prací.

Kurz SPŠT pro správu ročníkových prací.
- Učitel: Miroslav Rous
 - Učitel: Miloš Smolík
 
Kurz SPŠT pro správu ročníkových prací.

Kurz SPŠT pro správu ročníkových prací.

Kurz SPŠT pro správu ročníkových prací.

Kurz SPŠT pro správu ročníkových prací.
- Učitel: Matěj Brožek
 - Učitel: Andrea Odehnalová
 - Učitel: Ondřej Stejskal
 

Kurz SPŠT pro správu ročníkových prací.

Motivace k projektu
V návrhu projektu jsou stanoveny konkrétní cíle, které jsou v souladu se zvolenými prioritami. Tyto cíle souvisí s naší motivací k podání projektu.
- Tvorba digitálních výukových materiálů: v rámci projektu vzniknou nebo budou doplněny ucelené sady výukových materiálů na různých platformách. Jedna z nich jsou výuková videa umístěná na veřejně dostupném kanále YouTube. Zcela jistě bude natočena středoškolská fyzika v některém z národních jazyků zúčastněných programových partnerů. Dále vzniknou elektronické výukové materiály z oblasti ICT, automatizace, elektroniky a dalších odborných předmětů. I zde platí, že budou vznikat v národních jazycích
 - Existují školní předměty, které se dají plnohodnotně učit digitálně. Existují ale takové, kde to plně nelze. Zejména jde o předměty, kde je pro správné pochopení látky vyžaduje i praktická činnost. Například fyzika vyžaduje experimenty. V době nepřítomnosti žáka ve škole je to problém, málokdo má doma experimentální vybavení. Jedním z možných řešení je příprava funkčních modelů experimentálních sad pomocí 3D tisku. Po ukončení projetu budou veřejně k dispozici sady tisknutelných modelů, které si budou moci školy a nebo i žáci vytisknout a využít ve škole při prezenční výuce i doma v případě nepřítomnosti.
 - Další bod s předchozím přímo souvisí – moderní mobilní zařízení obsahují celou řadu zabudovaných senzorů, například osvětlení, hluku, polohy atd. Tyto senzory, které má v podstatě každý žák, lze využít k laboratorním pracím nejen z fyziky, ale i v oblasti pracovní hygieny a dalších. Výstupem projektu budou metodiky pro samostatná měření, včetně způsobu vyhodnocení ve vzdělávacím procesu.
 - Projekt řeší inkluzi a diverzitu ve vzdělávání a podporuje alternativní formy účasti ve výuce. Dnes je běžné, že existují studenti s omezenými možnostmi účastnit se prezenční výuky. Jde o případy nemoci, sportovních soustředění a tréninků atd. Protože úkol školy je vzdělávat a svým razítkem na vysvědčení se zaručit, že absolventům se dostalo příslušného vzdělání, výstupy projektu jsou významným podpůrným prostředkem, aby se příslušné učivo mohlo dostat i k nepřítomným žákům.
 - Využití 3D tisku při tvorbě učebních pomůcek podporuje inovace v odborném vzdělávání. V tomto bodě projekt rozvíjí environmentální zodpovědnost účastníků projektu. Pro tisk pomůcek bude v maximální míře využito materiálu PLA. Splňuje platnou Evropskou normu o kompostování. Není vyráběn z ropy, ale z kukuřičných a dalších rostlinných škrobů, tedy z obnovitelných zdrojů.
 - Významný podíl na vzdělávacím trhu má dnes vzdělávání dospělých, ať už se jedná o vzdělávací kurzy nebo studium při zaměstnání. To se velmi často odehrává distanční formou a nebo formou konzultací. Pro tuto skupinu lidí je velmi žádoucí existence kvalitních digitálních vzdělávacích materiálů a aktivit, protože ty musí ve značné míře suplovat plnohodnotnou fulltime prezenční výuku. Tvorba vzdělávacích materiálů pro tuto skupinu lidí je dalším plánovaným výstupem projektu.
 
Project C4PE - Interreg CZE+AUT

- Učitel: Anna Dobiášová
 - Učitel: Jaroslav Dostál
 - Učitel: Jan Hána
 - Učitel: Ladislava Zbránková
 
- Učitel: Petra Hrbáčková
 
        































